FFFS medlemsblad Dråpen

2019

Nr 1 2019

  • Havila og Hurtigruten på Kystruten
  • Køen av ledige kadetter er borte

2017

Nr 1 2017

  • Konsekvenser av utmeldelse av NIS
  • Open Letter to whom it may consern

Nr 2 2017

  • Skammens henleggelse
  • Fra Gamle dager

Nr 3 2017

  • Vi gir oss ikke, massedrapssaken skal oppklares!
  • Snart er det bare passet til rederne som er norskt

Nr 4 2017

  • Rapport fra årsmøtet
  • Leif Vervik takker for seg

2016

Nr 1 2016

  • Scandinavian Star
  • Human factor
  • Av skade blir man klok

Nr 2 2016

  • Støres krokodilletårer
  • Human Factor
  • Unødvendige yrker

Nr 3 2016

  • Gi oss ett havdepartement Herre Konge
  • Scandinavian Star og året som gikk

2015

Nr 1 2015

  • Scandinavian Star
  • Human Factor
  • En førstereisgutts møte med sjølivet

Nr 2 2015

  • Scandinavian Star
  • Human factor
  • Bergen som spesialskipsby

Nr 3 2015

  • Er jorden flat?
  • Human factor
  • ”Denne avgjørelsen kan ikke påklages”

2014

Nr 1 2014

  • Kjære Erna – løs dykkersaken
  • Fjord Line stoppes av norske tollregler
  • Human factor

Nr 2 2014

  • FFFS viser vei
  • Scandinavian Star
  • Human factor

Nr 3 2014

  • FFFS nå på Facebook
  • Human factor
  • Noen linjer fra en som er “kommet ut av skapet”

Nr4 2014

  • Maritime Bergen
  • Human factor
  • Førstereisgutt anno 1966

2013

Nr 1 2013

  • Høyre Nei til sjøansatte til sjøs
  • 29 Havarier i Norge de siste 40 årene

Nr 2 2013

  • Scandinavian Star
  • Kronikk av Dan Odfjell
  • Valgflesk eller sannhet?

Nr 3 2013

  • Scandinavian Star
  • Kronikk av Harald Engelstad
  • Cruiseindustrien

Nr 4 2013

  • Scandinavian Star
  • Personvern på arbeidsplassen
  • FFFS gjør det igjen